Sunday, January 25, 2015

4 YEARS LATER!!!


Read what Nicole has to say regarding short term missions

"Going on a missions trip changed my whole perspective of Christianity. I realized that outreach was a lifestyle and not just a ministry event. Going on a missions trip was life changing for me, but I didn't realize how dramatically it had altered my confidence in Christ wanting to work through me. Years later as I look back at my testimony, and while I was saved at a very young age, I can honestly say that my life of truly beginning  to know God really started there on that short term mission trip experience!"      Victoria Nicole Smith
  
Ver o que a  Nicole diz 4 anos depois, Ela ainda sendo impactado pela viagem de missaoes.!!

“Ir a uma viagem de missões mudou toda a minha perspectiva do cristianismo. Eu percebi que era um estilo de vida e não apenas um evento ministerial. Ir a uma viagem missionária foi uma mudança de vida para mim, apesar de não ter percebido o quão dramaticamente isso tinha alterado a minha confiança em como Cristo trabalha através de mim. Anos mais tarde, quando eu olhar para trás, para o meu

testemunho, mesmo eu tendo sido salva em uma idade muito jovem, eu posso honestamente dizer que a minha experiência de conhecer a Deus, de verdade, realmente começou naquela viagem missionária de curto prazo!"                   
Victoria Nicole Smith



No comments:

Post a Comment

Thank for reading about our ministry news. Please leave your name and any messages for us below. Thank you for your prayers.